New girl kap. 10

 


Jag vaknade tidigt nästa morgon. Jag hade fått en riktigt fet huvudvärk och började tänka tillbaka på igår, jag minns ingenting. Jag kollade åt min vänstra sida och där låg en sovande Harry. Jag hade inga kläder på mig, så tyvärr tror jag att vi gjorde det jag fruktar. Vad ska Louis säga om jag har haft sex med Harry och han får reda på det? Men ifall jag smyger ut nu kanske inte Harry kommer ihåg något heller.
Jag satte snabbt på mig mina underkläder för att sedan ta mina jeans och tröjan. Tröjan gick fort att sätta på mig men jeansen var väldigt besvärliga, när jag skulle dra på andra benet så snubblade jag så det blev en ganska stor smäll, men det verkade som att Harry sover väldigt djupt. Gud så söt han var när han sov.
Det tog ett tag att komma ut ur huset för jag hittade ingenstans men väl ute så kunde jag äntligen pusta ut. Nu visste jag precis vart jag var för här hade jag bott när jag var mindre. Jag började gå hemåt till Niall när jag tänkte på vad han skulle säga. Jag sa väldigt tydligt att vi bara skulle se på en film, sen komma hem igen, att jag och Harry bara är vänner. Och kyssen, gud jag är så förvirrad. Niall kysste mig och jag hade haft sex med Harry. Borde jag säga detta till Louis? Jag menar, vi är ju inte ens tillsammans..


Jag gick in till Serena's rum för att se om hon hade kommit hem under natten. Men fortfarande ingen där. Nu är jag verkligen orolig, hon kanske är död. Under tiden jag satt i hennes säng och grubblade över vad hon kunde blivit utsatt för hörde jag ett ''Hi Niall'' jag var så insatt i mina tankar att jag inte hade hört dörren öppnas. ''You did'nt come home last night and been gone over the night, and all you say is Hi Niall? I've been so worried, where have you been?'' ropade jag till henne fast hon bara var en meter ifrån mig. ''I'm sorry. But I followed Harry home and we grabbed a couple of beers and..'' svarade hon och kollade ner i backen som att hon skämdes.
''And..?''
''Okey, I was very, I mean veeery drunk and.. I think we had sex..''
''What? Did you had sex with Harry? What were you thinking?'' skrek jag upprört på henne.
''Well, I did'nt think! I was drunk, give me a break. Stop treating me like a child, your not my mom! It's very nice of you to let me sleep here and that, but you must let me have my own life!''
''Okey, maybe you are right. But that is what you are, a irresponsible little child.'' Hon kollade på mig med stora ögon och jag ångrade redan vad jag hade sagt. ''Serena, I did'nt mean it.. I'm sorry.. You could'nt help it'' sa jag och gick fram för att ge henne en stor kram. Vi kramades länge och hårt.

~Två dagar senare~


Jag blev alldeles nervös av att tänka tanken att vi måste tillbaka till skolan idag. Jag hörde Niall knacka. ''Serena, are you done yet? We must go soon. What are you doing?'' sa han och klev in och blev förvånad att jag fortfarande låg i sängen. Jag burrade ner mig djupare och hoppades på att han skulle låta mig ligga kvar där. ''Serena, come on. He is'nt worth this. Now you're doing exactly what he wants.'' Som vanligt hade Niall helt rätt och nu studsade jag ur sängen för att sminka mig snabbt och klä på mig. ''You're right, come on!''


Bussen stannade äntligen vid Serena's station och jag såg hon och Niall komma in. Serena sprang genast fram och kramade mig och kysste försiktigt mina läppar. ''I've missed you to death'' sa jag till henne. ''I've missed you too boobear'' svarade hon och kysste mig upprepade gånger. ''Get a room, guys'' hörde jag Niall säga som tillslut hade kommit ikapp Serena. ''Hi Niall'' sa jag till honom och Serena satte sig brevid mig och lutade sitt huvud på min axel och tog tag i min hand. ''Can we talk later?'' sa hon och jag blev lite nervös även om jag inte visade det. ''Of course, sweetie. I want to ask you something.''

~7 timmar senare~


Jag hade letat rätt på Louis och nu satt vi ensamma på en bänk ute i parken. Vi kramades länge innan jag tog insiativet till att börja prata. ''Louis, I really must talk with you about something... I..'' Jag avbröts när Louis satte sitt finger över min mun och hyshade mig. ''Sch, me first. Serena, I really like you.. and, I think we should be together.. as a couple, what do you think?''
''That's a really good idé, of course i want!'' sa jag och kastade mig i hans armar för att sedan kyssa honom upprepade gånger. ''So what did you wanna say?'' frågade han och nu började jag tveka. ''Um, I just wanted to ask you the same! I love you'' Oj, sa jag verkligen att jag älskade honom. Men det gjorde jag väl? Ja, det där med Niall och Harry var inget. Plus att jag ljög, jag är en sån fegis. Varför berättade jag inte om Harry och Niall? ''Wow, I love you too. You are the girl i wanna be with. You are the right for me'' Jag kände en ensam glädjetår glida nerför min kind fast Louis var snabbt där för att torka bort den.
''I think we should go on a date tonight!'' sa Louis och mitt leénde blev ännu större. ''I'll meet you outside your house at seven!'' sa han och innan jag hann kommentera något pussade han mig på kinden och sprang iväg till Liam.


Jag såg Serena sitta på en bänk och såg Louis springa därifrån. När jag kom fram till Serena såg jag direkt att hon hade gråtit, kanske inte direkt floder, men ändå. ''Serena, are you okey? What happened?'' sa jag och satte mig på bänken och höll om henne. ''I'm more than okey. Louis and I is a couple and he just asked me out. I'm just so happy, I really love Louis'' svarade hon med ett stort leénde och jag kände mig bara obekväm av att sitta där nu. Med tanke på att jag hade kysst henne några kvällar innan. ''That's really good for you guys. Did he say where you're going?'' sa jag och klistrade på ett fejkat leéde. ''No I don't know anything. He is just so romantic'' Inombords bröt jag ihop.. Men försökte hålla ihop det så det inte skulle synas, flickan jag älskade satt mitt framför mig och hon berättade precis att hon älskade någon annan, det kändes så fel.

__________________________________________________________________

Hej! Ledsen för att det tagit en sån tid, men har verkligen haft en skrivartorka! Men nuni, nu känns det som jag har mer ideér än någonsin! Häng kvar, 5+ med kommentarerna! Ha det bra i skolan, alla som börjat.. Började själv idag så kanske därför det inte kommer några inlägg förrens på kvällarna. xo


Kommentarer
Postat av: Marina

Lika bra som alltid!! MEEER! :D

2012-08-20 @ 21:50:38
Postat av: Anonym

smälla mer <3

2012-08-20 @ 21:56:54
Postat av: Anonym

Meeer nu!! :DD

2012-08-21 @ 18:32:07
Postat av: Jen

Gryym Jue. MER :D

2012-08-23 @ 14:04:23
Postat av: ida

Bäst!

2012-08-23 @ 22:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0