New girl kap. 9




''I want you to have this'' sa jag och hon kollade förvånat på mig när jag räckte fram en stor summa pengar, 1000 pund. ''Niall, I can't'' sa hon och kollade ner i backen. ''Serena, I really want to give you this. My parents own so much money, they won't even notice. I wan't you to do things without asking me for money. You need this, here'' svarade jag samtidigt som jag tog min hand under hennes haka för att lyfta upp huvudet. ''Okey, thanks. You're such a good friend. Thank you Niall, for everything.'' och jag möttes av en stor kram.
''Okey, now to my outfit. I'll just change here and you say what you think'' sa hon och började byta om. Hon tog av sig sin leopardmönstrade tröja och shortsen. Nu stog hon framför mig i bara underkläder. Hon såg att jag kanske stirrade lite väl mycket. ''You pervert!'' sa hon och kastade en kudde på mig medans vi båda skrattade.
''Okey, what do you think?'' Hon hade på sig en rosa tröja och jeans som var trasiga på låren. ''Wow'' sa jag och satt med öppen mun. ''What, what is it?'' sa hon oroande. ''You. You are so beutiful''
Hon gick fram till mig för att ge mig en puss på kinden. ''Thank you'' Jag tog fram min systers gamla armband ur fickan, tog Serena's arm och knäppte fast det.


''Oh, It's really beutiful'' sa jag och gav honom en lätt puss på munnen och en stor kram. Vad tänkte jag med när jag gav honom en puss?! Han såg väldigt förvånad ut. ''Oh, I did'nt mean to.. I'm sor'' var det enda jag hann och säga innan Niall böjde sig fram för att kyssa mig. Jag besvarade kyssen men såg att klockan var 19.00. ''Um, Harry is here now. Bye!'' sa jag och rusade ut ur rummet i lite småpanik. Det där gills väl inte som otrohet mot Louis? Jag och Louis är ju inte ens tillsammans, det där var inget.
Jag såg Harry utanför stå brevid en röd vespa. ''Hello, mylady'' sa han och bugade sig retsamt för mig. ''Stop it you, I did'nt expect you to come on a vespa. I thought we were going to walk to the cinema.''
''Walking is for amateurs, here have my helmet and let's go'' sa han och räckte mig en hjälm. Jag satte på mig den som han sa och han gick fram för att knäppa spännet. ''There you go, did I told you that you look very beutiful?'' sa han charmigt och jag stog bara där och log som ett fån. Harry satte sig på vespan, jag hoppade på bakom honom. Han greppade mina armar och la dom runt sin midja. ''Hold tight!'' ropade han och körde iväg i ett snabbt tempo. Jag klamrade mig fast runt honom och då förstod jag, såklart han tar ett sånt här fordon. Då måste jag ju hålla om honom, smart kille.


Planen hade fungerat, nu håller hon om mig väldigt hårt. Knappt så jag får någon luft. Väl framme vid bion hoppade båda av och hon frågade kvickt. ''Okey, what movie shall we watch?''
''I dont know, what do you like? How about this, It's a thriller. Can you handle that?'' svarade jag och skrattade åt henne. ''It's perfect! We'll see who is in whose lap, crying.'' sa hon retsamt.

~1 hour and 47 minutes later~

''It was pretty good, and I did'nt see you scared once!''
''Me and my brother used to watch movies like this all the time, no biggie'' sa hon självsäkert. ''Okey, let's go to my place!'' sa jag men hon tvekade lite.. ''I think I should go home to Niall''
''He's not your mom! Come on now!'' Hon sprang fram till vespan och hoppade på i ett skutt.

Väl framme vid mitt hus låste jag upp och vi gick in. ''My parents are gone for the weekend so it's nobody here. Do you want a beer?''
''No, It's fine.'' svarade hon osäkert.
''Of course you want. We did'nt really had the time to get to know each other at the cinema so let's play I have never!'' sa jag och räckte henne en öl som hon motvilligt tog emot. ''Um, sure. But just one beer, than I must go''
''Okey, I go first. I have never... had sex 6 times on one day'' sa jag och drack många klunkar av dagen. ''That was a really fun day!''


Efter 2 timmar låg det tomma ölburkar över hela rummet och jag har ingen aning om hur det gick till. Jag var väldigt packad nu och försa mig om väldigt personliga saker om mig själv. ''Okey, my turn! I have never... GOT RAPED!'' sa jag och drack ölfalskan jag höll i min hand tom. ''Raped? really, thats funny!'' sa Harry och avslutade meningen med en fyllehick. ''I have never.. had sex with my cousin!'' sa han och vi båda skrattade högt. ''Why can't you say something without involving sex? Okey, me again! I have never been knocked unconscious by my dad'' Harry skrattade och nu var det hans tur igen. ''I have never had sex with you'' sa han och ingen drack. ''I would like to drink now'' sa han och kom allt närmare och närmare mig tills han kom så nära att han kysste mig. Det kändes bra, så jag mötte hans kyss och förstod vad han ville..

__________________________________________________________________

Nu blir ni förvirrade, right?
Förlåt för att den inte kommit ut tidigare, men har haft fullt upp idag! Här har ni den och skyndar ni er så kommer det en till redan ikväll. Nu tar jag i med hela 6+ HAHA!

Btw, 1000 pund motsvarar lite mer än 10.000 kronor så det är en hel del!


Kommentarer
Postat av: Marina

Sjuuukt bra!! döör, snälla att du skriver ett kapitel till ikväll!! :D

2012-08-17 @ 20:05:25
Postat av: Emma :)

Åh den är så bra! :)

2012-08-17 @ 23:36:26
URL: http://snigelbajs.tumblr.com
Postat av: Marie

MEEER MEEEER MEEER NUUUU :DDD

2012-08-18 @ 00:01:17
Postat av: Anonym

MEEER!!! :DDD

2012-08-18 @ 13:58:32
Postat av: Jenna (:

Superbra! MER :D

2012-08-18 @ 15:28:46
Postat av: Marina

Gryym jue ! :D
Mer !

2012-08-18 @ 22:35:40
Postat av: Jen

Superbra! Mer:D

2012-08-20 @ 08:15:44
Postat av: Jen

Ojj skrev samma som hon där uppe(jenna), Heheh, men i alla fall fanficen är jättebra :D

2012-08-20 @ 08:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0