New girl kap. 11

Senaste kapitlet...


Jag såg Serena sitta på en bänk och såg Louis springa därifrån. När jag kom fram till Serena såg jag direkt att hon hade gråtit, kanske inte direkt floder, men ändå. ''Serena, are you okey? What happened?'' sa jag och satte mig på bänken och höll om henne. ''I'm more than okey. Louis and I is a couple and he just asked me out. I'm just so happy, I really love Louis'' svarade hon med ett stort leénde och jag kände mig bara obekväm av att sitta där nu. 

__________________________________________________________________

 






Nu var klockan kvart i sju och jag var redo för att åka. Allt var perfekt, jag hade bokat en limo, köpt rosor och bokat bord på en väldigt fin resturang. Jag gick ut och där stod Limon som planerat. ''Hi there! Do you know where to drive?''
''Yes, sir.'' svarade han och öppnade dörren åt mig och när jag hade satt mig i limon stängde han den försiktigt. Vilken service... Vi kom fram till Niall's hus där Serena bodde och jag gick ur bilen med rosor i handen och plingade på dörren. Det var Niall som öppnade. ''Um, Hi dude. Are Serena ready to go?'' sa jag fast han hann inte svara innan Serena kom springades. Som vanligt såg hon underbar ut, jag är verkligen lyckligt lottad.
''Hi!'' sa hon och kastade sig i min famn. ''Hi sweetie, this is for you'' sa jag och räckte henne rosorna. ''Aw, that's so sweet''



Oh gud vad söt han är.. fixat rosor till mig. Jag gav honom en lätt puss på kinden och vinkade hej då till Niall. När vi hade lämnat huset såg jag den vita limon som stod på gatan. ''OMG! Did you get us a limo?!'' ropade jag och kollade honom djupt i ögonen och var som kär på nytt. ''You only deserve the best'' svarade han, tog min hand och ledde mig mot limon. ''Hello there. I'm going to be your driver for this evening'' sa en man som öppnade en dörr så vi kunde gå in. Inuti fanns det champange som Louis korkade upp och vi skålade glatt.
''Where are you taking me?'' sa jag fundersamt. ''You'll see. I think we're almost there.'' svarade han och kysste mig lätt på munnen. Jag mötte hans läppar och det kändes så bra. Jag blev väldigt upphetsad men precis då öppnades dörren och vi var framme.
''We are here!'' ropade Louis och gick ut snabbt. ''Perfect timing..'' sa jag och följde efter honom. När jag gick ur limon kunde jag knappt tro mina ögon. The Dorchester... En av dom finaste fem stjärniga restaurangerna i London. ''Omg..'' fick jag ur mig och Louis tog min hand och vi gick in.

3 timmar senare...



Kvällen hade varit perfekt. Vi hade pratat och verkligen lärt känna varandra. Serena är den jag vill vara med, hon är den rätta för mig. Det är inga tvivel om det. ''Okey, let's head off. I've got some more suprises''
''What? You are just too cute!'' svarade hon och tog min hand. Vi gick ut till limon och jag tog upp min mobil. Jag skickade ett sms till Harry. ''Okey, we're on our way now!'' Vi satte oss i limon och det tog inte lång tid innan vi var framme. Chaffuören öppnade åt oss och vi gick ut. ''Hey, this is you're house!'' sa hon och log. ''Yes it is!'' sa jag och vi gick in. Precis då plingade till i mobilen och jag drog en lättande suck. ''Okey, it's done. You guys can come now'' Det var ifrån Harry. ''thanks, now get out of there!'' skickade jag iväg fort och öppnade dörren åt Serena. ''What a gentleman'' sa hon och när vi hade kommit in såg hon direkt dom levande ljusen och jag kunde se på henne att hon blev rörd. ''This is uncredible! You're just so romantic.. I love you'' sa hon och kysste mig länge på munnen. ''Love you too sweetheart and like I said, you only deserve the best'' sa jag och log. Jag tog hennes hand och vi kom in i vardagsrummet. Harry hade verkligen gjort det fint. Det var ljus överallt och framför tv:en hade han lagt massvis med kuddar och filtar. Jag hade tänkt mig en filmkväll och detta var finare än i mitt huvud! På tv:en hade han slagit på The shining. En riktig klassiker inom skräck/thriller filmerna.



Wow, det var verkligen fint. Men det som gick runt i mitt huvud var hur? Han har varit med mig hela kvällen och jag tror inte han lämnar levande ljus. Han måste fått hjälp av någon... På tv:en stod det ''The shining'' Den har jag faktiskt sett när jag var mindre.. Det var drive-in bio, jag och min bästa vän Michaela på den tiden hade smögit ut mitt i natten för att kolla.. Våra föräldrar fick aldrig reda på något, vilka minnen det väckte.
Jag förstår nog varför han valde en skräckfilm... Han förväntar sig nog att jag ska vara rädd och sätta mig nära honom för tröst. Det blir nog tvärtom ska han nog se. Jag älskar rysare. ''Oh that movie is so good'' fick jag ur mig och kastade mig i alla kuddar. Strax efter kom Louis och satte sig brevid mig. Han hade två champangeglas och en skål med jordgubbar och en annan med choklad. ''I have the boyfriend in the world'' sa jag och han kysste mig på pannan.

__________________________________________________________________

 Nu ni! 5 kommentarer nurå! :3

xx


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul att du har börjat igen!

2012-09-10 @ 21:56:09
Postat av: Anonym

yay, asbra!

2012-09-10 @ 21:56:25
Postat av: josefin

bra :>

2012-09-10 @ 21:56:36
Postat av: matilda directioner

jättebra! :D

2012-09-10 @ 21:56:53
Postat av: Frida

kul, kör hårt!

2012-09-10 @ 21:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0