New girl kap. 14


 


Sviten var alldeles undebar. ''Wow'' fick jag ur mig och Louis nickade instämmande. Han kysste mig passionerat. Jag kysste tillbaka och allt var så romantiskt. Jag blev väldigt upphetsad och började knäppa upp mina jeans. ''Wait, are you sure on this?'' frågade han. ''Absolutley'' svarade jag och drog av mig jeansen samtidigt som mina läppar var emot hans. Jag drog av hans piké och han tryckte upp mig på en bänk med sin tunga i min mun och tvärtom. Han drog av min rutiga skjorta och knäppte upp min bh, det var han förvånandsvärt duktig på. Jag nästan slet av hans byxor. Vi gick lite halvvingligt mot sängen samtidigt som han tog av mina små trosor och jag tog av hans kalsonger. Nu låg vi i sängen i bara skinnet. Jag kände två av hans fingrar smeka min vagina och som sedan trycktes in i min slida. Jag drog ifrån mig ett stön. ''Do you like that?'' frågade han. ''Oh yes'' sa jag med en njutande röst. Han la sig sedan ovanpå mig och vi rullade ett halv varv. Jag letade mig ner mot hans penis som jag omfamnade och han stönade högt. Jag tog den i min mun och ner i halsen upprepade gånger. ''I'm coming now!'' ropade han och jag höll kvar huvudet. Jag kände han komma i min mun och jag bara svalde. Jag kom tillbaka till hans härliga läppar och kände att han letade sig in i mig och jag kände orgasmen komma. Det var det härligaste jag någonsin upplevt. Jag stönade högt likaså gjorde han. Vi höll på hela natten och det var underbart. Efter en lång tid av givande och tagande somnade jag på hans bröst, vi låg där i bara skinnet.

Klockan 12.37


Jag vaknade av att solen sken in i mina ögon. Jag skådade Louis vackra nakna kropp ligga brevid mig. Jag kan inte fatta vilken otrolig tur jag har haft. Jag har världens mest underbara pojkvän. Jag ska aldrig svika honom. Igen. Jag smekte hans kind som började bli lite stickig, han hade inte rakat sig på ett tag. Men sånt bryr jag mig inte om. Han vaknade, kollade mig djupt in i ögonen och pussade mig på näsan. Han la sin arm runt mig och smekte min arm upp och ner. Vilket underbart ögonblick. Vi låg där ett bra tag i mysig tystnad när det sedan ringde på dörren. ''Roomservice!'' ropade en röst utifrån. ''Did you order something?'' frågade Louis mig och jag skakade på huvudet. Jag var väldigt oanständigt klädd för att öppna dörren, eller, jag var inte klädd alls. Så jag öppnade min väska och klädde på mig min rosa kimono. Jag öppnade dörren och mannen kollade på mig som om han hade sett ett spöke. Jag tog emot vagnen med mat och tackade honom. När jag drog ifrån honom vagnen såg jag att stackaren hade fått stånd. Jag hälsade hej då och rodnade lite. När jag vände mig om skrattade Louis åt mig. Jag hade inga underkläder på mig så man såg allt, alltså allt. Vad pinsamt, men men. ''How embarressing!'' sa jag och la mig i famnen på Louis och gömde mitt ansikte i mina händer. Det borde jag inte gjort, Louis gillar inte när jag gömmer mitt ansikte. ''Don't hide that beutiful face'' sa han och tog bort mina händer. Han kysste mig lätt och log. ''Hungry?'' frågade han och jag nickade glatt. Han lyfte på de silvriga locken för att se vad faten hade att erbjuda. Det fanns allt. Croissanter, jordgubbar, melon, massor med frukt, chokladpraliner, frallor och massor mer. Han visste precis vad jag ville ha, jag fick en croissant och skålen med jordgubbar. Han tog även med smält choklad så kunde vi doppa jordubbarna i det. ''There is just so much I wanna do today!'' sa jag och han nickade. ''Like, see the eiffel tower and shopping! Oh, shop in Paris. How wonderful, but most of all I just want a romantic time with you'' sa jag och gav honom en kyss på hans mjuka läppar. ''Me too'' sa han och kysste tillbaka mig. Länge och mjukt.


''Or... we can just stay here and...'' hann jag och säga innan hon avbröt mig. ''Sounds great'' nästan ropade hon och drog snabbt bort sin rosa sovklänningsgrej och röjde undan all mat från sängen. Hon kysste mig ivrigt och mina händer letade sig till hennes bröst. Jag klämde dom hårt och hon stönade njutningsfullt, vi rullade runt och jag hamnade överst. Jag gick längre ner och smekte hennes slida. Hon stönade och jag förstod att hon gillade det. Jag började slicka henne och förstod att hon fick orgasm. Jag fortsatte och fortsatte. Sedan gick jag upp mot hennes läppar och hånglade. Jag letade mig in i henne och vi båda stönade njutningsfullt. Vi körde på hårt och länge, in och ut upprepade gånger. Hon är verkligen grym i sängen och vet precis vad hon gör.


Klockan var nu nio och vi hade hållit på i sängen hela dagen. Det var så underbart och romantiskt. Jag var svettig och beslöt mig för att ta en dusch. När jag kom ut låg Lou och sov. Jag försökte mitt bästa så han inte skulle vakna. Men det sket sig när jag slog i foten i en byrålåda. ''SHIT!'' skrek jag så han hoppade till och vaknade av det. ''What happened?'' frågade han oroligt. ''Nothing, It's nothing'' svarade jag och han bara skrattade åt mig. Han reste sig upp, gick fram till mig och gav min onda fot en lätt puss. Jag skrattade åt honom och kysste honom lätt. ''Just going to take a shower'' sa han och gick in på toan. Jag la mig i sängen för att läsa en bok. Efter ungefär 10 minuter kom Louis ut. Spritt språngade naken, hans paket är verkligen stort. Jag blev varm i hela kroppen av att se honom. Han la sig brevid mig och kramade mig mjukt. Vi skedade och somnade i varandras armar.

8 dagar senare...


Vi hade nu varit här i 8 dagar fast vi har inte gjort så mycket, förutom att vi har haft mycket sex. Fast nu hade vi beslutit oss för att besöka eiffel tornet. Jag hade börjat må väldigt illa, jag antar att det är mensen som är påväg. Den har ju gått över 3 dagar nu. Vi hade gjort oss i ordning och nu åkte vi taxi mot tornet. Väl framme slogs jag av den fina utsikten och det underbara tornet. ''Isn't it very hot?'' svamlade jag fram precis innan jag föll emot den hårda asfalten och allt blev svart.


Kommentarer
Postat av: jennie

wooow,kapitlet :3
bra ju! meeeeeeeeeera :D

2012-09-16 @ 00:52:16
URL: http://nattstad.se/jenniecarolinee
Postat av: Anonym

Meeeer !!

2012-09-16 @ 13:11:03
Postat av: nattaaa

Haha, bra!! Meeeraaa! ;D

2012-09-16 @ 13:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0