New girl kap. 16

 


Jag såg på insidan att ett flyg till London går om 25 minuter. Jag ställde mig upp och likaså gjorde Serena. ''I am very disappointed at you. But I can't be angry at you, you're too wonderful'' sa jag och hon kramade mig samtidigt som han brast i gråt. ''Louis, I love you'' svarade hon och jag kramade om henne. ''Let's go home'' sa jag och vi gick för att köpa biljetter till flyget. Det gick jättebra och innan vi visste ordet av det satt vi på flyget hem.


Jag är så glad över att Louis har förlåtit mig. Vi har kommit överens om att det första vi gör när vi kommer hem är att göra ett faderskapstest. Jag är väldigt nervös och stackars Harry vet ingenting. När jag tänker på Harry så plingar det till i mobilen, det är precis han.

''What the fuck Serena?! Thought I could trust you on this one, go fuck yourself'' stod det och jag kände mig genast nere igen. Jag ville berätta, men det går inte över sms. Jag förstår verkligen att han är upprörd. ''Louis'' sa jag frågade och han vände huvudet mot mig. ''Please don't be mad at Harry. He came to apologize and I kissed him'' sa jag. Jag såg i hans ögon hur besviken han blev på mig, igen. Men han bara nickade och kollade ut genom fönstret igen. Louis var väldigt tyst under hela resan, jag förstår honom. Han måste smälta allting för att sedan bestämma om det fortfarande ska vara något mellan oss. Det skär i mitt bröst att tänka så men det är sanningen, just nu skulle jag verkligen behöva prata med Niall. Jag tog fram mobilen och skickade iväg ett sms till honom.


''Everything is messed up, Niall. We're coming home tonight insted. x''


Jag väntade på ett svar och det dröjde inte länge innan det kom.

''Aw, you alright? x'' stod det.


''No, I tell you everything when we get home. x'' svarade jag och försökte somna. Precis då plingade det till ännu en gång, hoppas jag inte gjorde honom orolig nu.


''Should I be worried? x'' stod det, vad ska jag svara på det? Jag vill inte gör honom orolig men om jag skriver sanningen kommer han att bli det, såklart.


''No, don't put this on your mind. Go to sleep insted. x'' svarade jag.


''Okey, love you buddy! x''


''Love ya too! Sleep tight x'' svarade jag och log lite för första gången på flera timmar. Niall är min absolut bästa vän, han vet verkligen vad man ska säga till en tjej för att göra henne glad. Nu när jag tänker efter har jag varit så självupptagen i mina egna problem att jag inte ens frågat Niall hur det gick med den där tjejen han hade skaffat rosor till. Så romantiskt. Han förtjänar bara det bästa. Jag somnade med ett leénde på läpparna. Gud vad jag tycker om den pojken.


Framme i London utanför Niall's hus.


''I really must talk to Niall about everything. I will call someone about the fathertest-thing later. Right know I must take care of this'' sa jag till Louis. ''Okey, keep in touch'' svarade han och jag fick en lätt kram. Det är verkligen inte som förut, och jag saknar det redan. Jag låste upp dörren tyst, men tanke på att klockan var drygt 3 mitt i natten. Men när jag öppnade insåg jag att jag inte behövde vara tyst längre, för där satt underbara Nialler. Jag släppte allting och sprang fram till honom. ''NIALL!'' ropade jag och gav honom en stor kram. Han tog mig i sin famn och snurrade mig. Just i dom sekundrarna glömde jag allt, alla problem. Det var så underbart. ''I've missed you like hell! It's so empty when you're gone!'' sa han och gav mig ännu en hård kram. ''I missed you too!'' sa jag högt och efter en stund av tystnad blev han seriös och frågade ''Why did you guys come home earlier? Has something happened?'' Jag gick iväg till sofforna och vi satte oss och jag började förklara. ''I don't even know were to begin.'' började jag. ''From the start, I've got time'' sa han och log mot mig. Jag log besvärat tillbaka och började berätta.
''Okey, here we go.. When you were gone, Harry came to apologize for what happened when we went to see a movie. That is not the whole story, we went to his place and drank... alot. We had sex, and I regret it deeply. And when he came to apologize it kind of happened again'' jag blev avbruten av Niall. ''What?! Did you have sex with Harry? Twice?!'' ropade han. ''Please don't judge me. Okey, I skip the boring parts. When me and Louis went to Paris I had alot of pain in my stomach. I thought it just was my period, but it was'nt. Okey, here it is. Niall I'm pregnant'' jag pausade för en sekund så han hann smälta allting. ''Wow, that's huge. I don't know what to say. Does Louis know about this? Is Harry the father?''
''Yes, I told him everything. Louis and I had sex at Addisons party a couple of weeks ago, so I don't know who the father is'' klarade jag av att säga innan jag började gråta. Jag klarade inte mer men jag försökte hålla igen. Niall satte sig på min sida och höll om mig. ''Louis freaked out and got very mad at me at the hotel and left me there. I went to the airport but had no money. I sang a song that means very much to me, Louis heard it becouse he was there and I think he listened very carefully to the lyrics becouse he forgave me and we went home to London. That's it.'' fortsatte jag med pauser ibland för att gråta. Jag kände Niall torka mina tårar. ''And you told me not to worry?'' sa han. ''Sorry, I did'nt wont you to worry about it before I told you''
''It's okey, sweetie. It's okey. We can go through this, together. I will always be on your side.'' sa han medan han kollade mig djupt in i mina blöta ögon. ''Always'' upprepade han. Han la sig i soffan och jag vilade huvudet mot hans bröst. Det tog inte lång tid innan det hade skapats en blöt fläck på hans vita linne. ''Some day you must talk to Harry. If you want I can come with you, only if you want.'' betonade han 'you' och fortsatte. ''Maybe not tomorrow, or the day after that, but some day. And when that day comes, I'll be on your side'' sa han och jag tror inte han förstår hur mycket det här betyder för mig. ''Niall, thank you. I mean it, what would I done whitout you? Thank you'' sa jag och somnade brevid honom, i hans trygga armar.

___________________________________________________________

Sådär! Det kom ut ett! Inte så långt menmen, det är något iaf :> Får se om jag skriver något imorgon ska vi köra 10 kommentarer nu igen? xx


Kommentarer
Postat av: Fanny

shitt, snurrigt ! X)
men meer :D

2012-09-16 @ 22:11:46
Postat av: moa

Superbra,,bra :)

2012-09-17 @ 09:05:50
Postat av: Anonym

Fattar du hur bra du är ,mer:)

2012-09-17 @ 09:42:57
Postat av: Emmelie

Jätte bra! Vi vill ha mer! :)

2012-09-17 @ 09:57:24
URL: http://emmelieeee.blogg.se
Postat av: jennie

Så bra! Mer! :')

2012-09-17 @ 10:40:28
Postat av: kajsa

jätte bra ! meer :'D

2012-09-17 @ 11:18:48
Postat av: Ida

Meeeer

2012-09-17 @ 12:47:36
Postat av: Ida

Det är så sjukt spännande

2012-09-17 @ 12:48:01
Postat av: felicia

mer.Det är super bra ..mer mer mer...!!:)

2012-09-17 @ 14:47:35
Postat av: mia

bra mer mer ,:)

2012-09-17 @ 14:48:04
Postat av: Nathalie

Sjukt bra! (': Vi vill ha mer,

2012-09-17 @ 14:57:25
URL: http://naathalielouise.webblogg.se
Postat av: Marina

MORE!! :D

2012-09-17 @ 17:40:51
Postat av: Anonym

Mer nu snälla

2012-09-18 @ 16:03:29
Postat av: Anonym

kan du göra ett kapitel nu :)

2012-09-19 @ 18:41:33
Postat av: Lisa

amazayyyn

2012-09-19 @ 22:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0